onsdag 15 februari 2012

Blöta fötter o goda näsor! :)

Hej!

Nu är de mycket som hänt sedan jag sist skrev, vi har helt enkelt inte haft ork eller tid till att skriva men nu blir de ändring på det! :)

Den tråkiga nyheten är att Pappa o Mamma inte ska bo tillsammans nåmer.. Så jag har bara en mamma nu.. Elektra hon är och hälsar på de gulliga paret som ska skaffa iller, jag tycker de är lugnt o skönt när Elektra är där, jag blir inte så tokig då..
Vet inte men jag vill bara bita henne i nackskinnet och vara elak mot henne.. förlåt.. :/

Mamma börjar snart jobba iallafall, hennes tumme mår bättre nu, hon har bara lite svårt att röra på den ibland..

Jag har fått två nya hängmattor i min lägenhet.. Det är skönt att ligga i dem.. :)

Nu hinner jag inte skriva mer för Emelie som bor här just nu, kom ut genom duschen, och jag älskar nyduschade fötter.. ! :)

Ps. Jag har råkat bita 2 näsor sen jag skrev sist... :) hihi förlåt för de också men jag tyckte de såg så goda ut!

Här får ni några bilder! 
Tamooks alla hjärtans dag bild! :)


Jag ovanpå min lägenhet! :)

Ha de bra!

Tasstass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar