onsdag 11 januari 2012

Drömmar och Morgonbus

Hej! 


Idag har jag och Tamook busat som vilda baciller.. Vi har lekt taffat! Det är jätte kul men Tamook springer så mkt fortare än jag.. Han har sååå långa ben medans mina är superkorta... Elektra har mest sovit i sin octo-play.. Efter att Tamook jagat ifatt mig ett par hundra gånger vart jag less och gick o la mig.. jobbigt att springa så mycket! :) Jag drömde om en älg som jag jagade och åt upp sedan, tror inte de finns nått godare kött än älg.. Ja, jag är bortskämd o får sådant gott! Hihi :) 

Sedan så vaknade jag till av att mamma klappade mig på huvudet och sa godmorgon.. hehe jag orkade inte stiga upp då jag låg så skönt... Så jag fortsatte att drömma... 
Men denna gång om söta flickor.. Hihi var en liten tjej här för ett tag sen nu, hon hette Aimée, hon var en riktig goding, men nu har hon flyttat söderut så vet inte om jag får träffa henne så mycket mer.. :/ Men jag ska ladda upp en läcker bild så hon kanske saknar mig och vill komma o hälsa på! Här kommer bilden!

Visst är jag snygg? ;)

TassTass
Plexus

6 kommentarer:

  1. Jag undrar, reflekterar du någonsin över hur besatt du egentligen är i dina djur? jag menar när näst intill varenda status du uppdaterar på facebook handlar om dom, och när du till och med gör egna facebook konton till dom. jag är bara nyfiken

    SvaraRadera
  2. Till den som är anonym,
    Ta bort mig som vän om du då inte tycker om det, varför ödslar du din energi över något du inte verkar gilla över huvud taget?
    Jag kanske tycker om mina djur och bara tycker det är på skojjs skull.. Det är mitt konto och jag skriver vad jag vill, like it or not!
    Då du kollar på sådana saker som jag gör måste ju något vara kul eller intressant? Jag gör de jag tycker om, skiter fullständigt i vad andra tycker om det.. !
    Finns andra som uppskattar de man gör.
    Man kan gärna skriva vem man är också och stå för de man skriver! Svar nog?

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig påstått att jag stör mig på det, jag är som sagt bara nyfiken på vad som driver dig till denna besatthet. :D

    Mvh en lurig jävel

    SvaraRadera
  4. Till Anonym:
    Första inlägget lät inte precis vänligt. Inte heller då du inte ens kan skriva ditt eget namn..
    Jag är fortfarande inte besatt! Jag har en hobby som jag tycker om, låt de vara så. Istället för att ha en hobby o lägga upp massa bilder på mig själv så gör jag de på mina djur.. Istället för att hela sverige ska veta vad jag gör om dagarna, nu städade jag nu borstade jag tänderna osv, kan man väl skriva nå roligt istället?
    Mvh
    Terese Strömberg

    SvaraRadera
  5. Bry dig inte om såna människor, dom finns överallt :) vore inte denna person nyfiken så skulle denna person tagit bort dig från fb och inte vara inne på din blogg, läsa och lämna kommentarer :) jag tycker också att det är allmänt jobbigt när folk på fb skriver : nu skajag gå på toaletten, nu har jag varit på toaletten, var så kissnödig, borstade även tänderna, ska nog göra frukost nu and so on....Vem faaan bryr sig liksom :) då är det väl ändå roligare att höra vad en busig iller har ställt till med under dagen :D hehe, men vilket som, alla gillar att läsa om olika saker, gillar olika saker, det folk måste lära sig är att sluta lägga sig i andras saker! :) fortsätt du med ditt, jätte rolig blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria!
      Nej jag bryr mig inte om de som inte gillar mig! Mamma brukar bli irriterad men jag struntar bara i dem, om de kommer nära så biter jag väl dem i stortån så ska de få känna på nå som känns, och bränner.. hhihihi :) Jag må ha "ovassa" men mina käkmuskler är de inget fel på. De kan pappa godkänna! :)Hans tår luktar ibland så man måste smaka ^^..
      Jag ska fortsätta länge!!! :D

      Radera