tisdag 24 januari 2012

Veterinären på fredag!

Hej!

Idag har mamma varit ledig så har gosat och busat massor.. Hon har även berättat att jag ska få ett Superloinchip eller vad de nu vad eller hur de nu stavas.. Jag vet inte.. Hon sa att jag skulle slippa springa runt och skvätta överallt då jag får det...  : ) Eller något i den stilen..

Elektra skulle också följa med till veterinären som det hette, jag har varit där och fått en spruta för länge sen, nu är det Elektras tur :) Hon skulle få en hälsokoll och ett ID-Chip också, det har jag också redan fått! :) Hon är sen med vissa saker! :)
Tanook får stanna hemma, han är inte i "behov" av något som mamma säger.. :) Iallafall inte ännu.. :)

Nu ska jag leka massa mer, och leka med blå påsar med blåband med gul text som det står "IKEA" på, det är nog den roligaste påsen i världen att leka med, det tycker iallafall vi tre. :)

Här kommer trötta bilder på mig, Tamook och Elektra! :)

Jag är trött! :)
 
Elektra är trött! :)

Tamook är trött! :)
Ha det bra och sov gott! :)

TassTass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar