torsdag 19 januari 2012

Sova sova och en Kängrumamma!

Hej!

Idag så är jag jätte trött, sovit det mesta av dagen.. :) Än så länge, mamma o pappa tvättar men jag var så trött att jag inte orkade hjälpa sortera.. :)
Senare idag ska jag busa med mamma som är ledig från badet idag! :) Igår smakade hon klor då hon kom hem så jag och Tamook tvättade henne lite grann :) Där för visste jag att hon var ledig från badet nu! :)

Det snöar ute, så jag vill inte gå ut just nu.. kanske lite senare idag skulle de va kul o gå ut och leka i snön, men de blir så kallt om tassarna så jag klättrar ofta upp efter mammas ben så hon plockar upp mig, då kryper jag in i hennes tröja, det är mysigt.. Hon är som min kängru mamma!

Nu ska jag sova lite till och kanske skriver något lite senare! :)

Här var vi små, och jätte trötta! :)

Tasstass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar