lördag 14 januari 2012

ÄLGKÖTT!

Halllåååå!

Jag har ätit massa älgkött nu för ett tag sen det var såååå gott!! Jag fick dessutom äta extra mycket då Elektra inte äter kött.. Mamma tycker det är synd.. Men jag tycker de e bra för då blir de mer till mig! :D:D

Tamook har beslagtagit den nya sovplatsen så jag får ligga på mitt vanliga ställe, men vänta bara tills han flyttar sig, DÅ kommer jag ligga där när han kommer tillbaka.. Vaktar han noga med blicken.. :)

Undra vad jag ska göra mer ikväll, jag är sugen på att gräva i blomkrukor, men vi har inga som jag kommer åt.. :( Typiskt, tror jag, Tamook och Elektra måste teama ihop oss så vi kommer åt dem, stå på varandra eller något sådant..
Vi hade ju en blomkruka som pappa glömde på golvet när han skjutsade mamma på jobbet... Hahaha deras miner var underbara när dom kom hem, vi tänkte att de skulle bli roligare om vi hade blommor i hela hallen så vi också får njuta av det.. Så vi bestämde oss för att hjälpas åt, (Jag och Tamook) ja, hjälpas åt med att strö ut jorden i hela hallen. Vet ni vad?
VI LYCKADES!!


 Detta kött åt jag idag, fast inte sådan där krydda på förståss, de får inte jag äta.. :)

Här har ni Elektra som ligger o myser i skalman :)
 

Hihi... :)

TassTass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar