onsdag 11 januari 2012

Vattenskålen och Jag

Hej igen!

Jag har haft jätte kul idag! Ni vet att jag berättade om det "förbjudna rummet"... Jag har fått vara där idag, de släppte in mig frivilligt.. Jag är så lycklig! Nu kan jag gömma mina leksaker bakom den där vita stora vattenskålen som finns där inne, jag har fått simma i den vattenskålen några gånger, det är roligt men lite läskigt i början.. Tyvärr så fick jag inte upp de där som mamma kallar "avlopp" tror de har fixat igen de ordentligt nu, är kanske därför jag får vara där inne?
Jag som så gärna vill öppna det! Åh de e så kul o dyka där i, aja jag får nöja mig med min vanliga vattenskål.. 

Jag tyckte jag såg något vara bakom min vattenskål tidigare idag så jag var tvungen sparka i vattenskålen för att den skulle flytta på sig, då vart det översvämning här hemma... Mamma sa något åt mig rätt högt men jag tittade bara upp på henne snabbt o ner på golvet sen åt sidan o sen på henne igen, då börjar de jämt skratta och säga att jag inte förstår något som de säger och att jag alltid ser så oskyldig ut, typ (vad har hänt här, det var inte jag) Det är ett jätte bra knep, jag förstår visst... Hihi men det är inget de får veta om för jag tycker det är kul att jävlas med dom. :)

Oskyldig! :)


Tasstass 
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar