söndag 5 februari 2012

Tyger i massor!

Hej kära läsare!

Idag så har jag inte hunnit med så mycket, jag har mest gosat med mamma och sovit.. Igår var vi ensamna hemma en stund medans mamma och pappa for till Harads och grattade min moster Ida som fyllde 17 år. :) Hon är mycker äldre än mig, för jag är bara 10 månader (den 12 februari)..
När de kom hem så hade de med sig en stooooor påse!

Påsar får vi inte leka med, men jag hjälpte mamma att tömma den, det var massor med tyger där! Jätte roligt att leka i!
Så jag hjälpte mamma att sortera lite och berätta vad jag vill ha för grejer sydda till min bur, JA, de ska bli burinredning. Fast jag fick inte riktigt allt, mamma skulle ha några av gardinerna så hjälpte till att dra ner de gamla gardinerna och göra de mer smutsiga på golvet, när de lika ska tvättas.. :D hehe..

Här kommer lite bilder på mig o tygerna!


Hjälper mamma riva ut tygerna :)

Sorterar tyger :)
Mamma sa att de var till en lampa, man jag ville ha den som haklapp, eller frisörhårskydd, så moster kan klippa mig på hennes frisörskola! :D

Kanske den där bakom :)

Tamook ville vara med :)

Tamook hjälper till :)

Ha de bra!

Tasstass 
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar