söndag 29 januari 2012

Mamma på SJukhus!

Hej!!

Jag känner mig inte på humör att skriva så mycket förns mamma kommer hem, hon är sjuk och har åkt in på sjukhus i fredags. Tamook var och hälsade på tiger, det är mammas lillebror, han är en katt.. Han behövdes badas så mamma skulle hjälpa mormor, men han fick panik mot slutet och bet henne, håårt.. Hennes hand vart som en ballong och hon fick fara till sjukhuset då.. Han bet visst i en sena i handen så bakterierna kom ner i lederna så de var tvungna att akut operera, öppna tummen på två ställen och spola lederna..

Saknar hon, och pappa pussade mig Elektra och Tamook från mamma så hon saknar oss också, när mamma kommit hem så ska jag skriva mer.. Om 3 dagar eller så.. då ska jag  berätta om mitt veterinärbesök jag gjorde innan mamma vart så sjuk.. 
 
Här är bilden som vi fick se på mamma, svullnaden hade tydligen gått ner lite men den syns endå, här har det gått ett dygn efter operation:
Saknar dig!


Hörs när om nån dag!

Tasstass
Plexus

2 kommentarer:

  1. Hej Plexus!! Vad gör du? ^^ Jag saknar dig.. Det var kul att busa med en till iller.. Hur mår din mamma? Bjud henne på vetegroddsolja när hon kommer hem vet jag! Men bara lite..

    Massa illerpussar från Aimée

    SvaraRadera
  2. Aww, Hej Aimée! Jag har skrivit om dig tidigare i min blogg :$ Hihi..
    Jag leker just nu i bokhyllan och ropar att mamma ska skriva på min blogg annars river jag ut hela lägenheten snart.. Hon är bättre nu, men sjukskriven 3 veckor.. Hon tog bort gipset igår så kan skriva och röra handen bättre så blir kanske ett inlägg sen! :)
    Jag tänkte de men jag vart lite snål om den så hon fick inget, men hon ville inte ha endå,, :)

    Puss på dig!

    SvaraRadera