torsdag 12 januari 2012

Äta mat o busas!

Hej!

Idag har jag inte hunnit med så mycket ännu, eller jag har busat lite med mamma när hon skulle lägga dit en matta på golvet.. Kröp under den och lekte med den men hon ville att den skulle ligga platt på marken, de ville inte jag de är fult.. :)
Sedan så har jag försökt ta mig över plastskivan som är in till köket där Elektra är, jag tar saaaats o hoppar, men jag kommer inge långt alls.. :( typiskt...
Men jag fick iallafall leka med pipmusen som mormor har sytt om till mig.. :) den är så rolig.. 

Jag har även förökt att välta sopkorgen, men då stoppa de mig snabbt.. ATTANS!
Efter det så ville jag äta mat, men jag ville inte äta där matskålen ska stå så jag fick dra den en dm från vanliga matplatsen för de blir godare då! Idag vill jag ha kött, ÄLGkött :) de ska jag få också för jag såg att mamma stoppade in en byt i den där kalla luckan i väggen.. :)

Nu ska jag äta lite mer och busa med Tamook innan han ska på äventyr med Alexia, Pappas mosters katt :)
Gott med maaat! 

TassTass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar