torsdag 12 januari 2012

Händelserik dag och besök!

Hej!

Det har varit en mycket händelserik dag idag!
Alexia, en katt tjej var på besök, de e Tamooks flickvän eller något skulle jag kunna tro.. Jag fick inte riktigt vara med iallafall för Alexia var rädd för mig.. Undra varför jag ville ju bara nosa, busa och visa att de är jag som bestämmer här, det är väl inget att vara rädd för eller? :) Hon sprang iallafall iväg och så slog hon miiig :( Då sprang jag till mamma! Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmaaa! Plocka upp mig! <3
Hehe, nej jag skoja bara lite.. eller? :) Alexia var minsann inte rädd för Elektra, kanske för att hon är mindre än mig? :)
Aja sen så fick Alexia och Tamook leka o snosa på varandra o leka kurra gömma och allt de dom gjorde..
Mamma badade också henne och fick inte ett enda klössår, det gick jätte bra tydligen! :) Samma när hon badade Tamook igår! Hihi, jag tror dom var lugnare än vad jag o Elektra var när vi badade..

Sen for mamma och jobbade på kvällen så då gick jag o la mig så jag kan vakna när hon kommer hem mycket senare på kvällen! :) Då ska jag busas med henne innan det är dags att sova IGEN.. hihi :)
Jag gillar att sova, man drömmer så roliga drömmar om alla älgar som jag ska äta upp, smaskens!

Nu ska jag busa med mamma! Såhär ser jag ut nu när jag är busig:


TassTass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar