söndag 22 januari 2012

825 Besökare, DVD-filmer och Bok Städning!

Hejsan!

Hann inte skriva något igår så jag skriver lite snabbt idag.. Jag har haft så fullt upp med att hjälpa pappa att sortera filmer och böcker! Jag tyckte att dom skulle stå i bokstavsordning när jag och pappa har städat nu i helgen!

Så jag började med att öppna magnetskåpet, man måste trycka på de några gånger eller rättare sagt attackera, då går de upp :) Sen drog jag ut en o en film i taget så alla låg på golvet! Det gick jätte fort.. men sen när jag skulle stoppa tillbaka dom så var de inte lika kul.. så jag lät pappa få göra det istället och han såg ut att tycka att det var jätte jobbigt.. Han kanske inte ville göra det.. Jag frågade ju liksom inte honom om han ville det innan jag börja! Hihi :)

Sen gick jag till bokhyllan och klättrade upp i den på nått vis, minns riktigt inte hur men jag tog mig upp iallafall, då skulle jag göra så med böckerna också, så då var det bara att börja riva ut dem, det gick också väldigt fort! Men jag hann bara hälften innan pappa kom och lyfte bort mig därifrån, jag fick tydligen inte vara hjälpsam, jag TÄNKTE ju faktiskt ställa tillbaka dem!

Just nu i denna stund så har jag haft 825 Besökare, från mest såklart Sverige, sedan kommer USA, Ryssland Storbritannien och sist Turkiet! Rätt frääänt tycker jag att jag har så många besökare! :)

HIhi!

Nu har mamma kommit hem så jag passar på att gosa med henne!

Tänkte ladda upp någon bild från i somras nu för jag längtar dig sååå mycket! :)

Jag i gräset! :)

Jag under grenen! :)

Ha de bra!

Tasstass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar