söndag 15 januari 2012

500-600 besökare på 4-5 Dagar!


Hej!
Shiit boll och leksak, så många besökare jag hunnit få dessa dagar, (4-5 dagar) som jag haft denna blogg. I skrivande stund har jag 540 besökare här på bloggen!
Ni är så gulliga som läser min blogg!
Vad tycker ni bäst om i bloggen, ni kan gärna lämna ett tassavtryck i kommentar funktionen här nedanför! :)

Jag och Tamook har lekt tillsammans mycket idag, och Tamook har lekt med Elektra då jag låg och sov, man måste sova flera gånger om dagen när man busar som jag!!

När mamma kom hem från hennes jobb så lekte hon med mig och kliade mig såklart, sen började hon med de som är så jobbigt.. Jag måste stå fint och ligga o rulla o sånt för att hon ska ge mig en godis! Klart man gör de för att få en godis.. men de e jobbigt, speciellt i början, det var jätte vingligt att stå på bakbenen... Men nu är jag en riktig mästare på det! Hihih.. :)

Sen så har mamma bäddat dit filten som ska vara på den där möbeln i hallen som man kan sitta på.. Så fort hon gick därifrån var jag och kröp under filten och lekte, hihi.. Det blev inte så bäddat längre, men jag tycker de e finare då det är stökigt, det är mer personligt då! :D

Nu ska jag sova lite till så jag orkar busa ännu mer!

 Här är jag och Tamook när vi "bråkar" om bäddan!

Hoppas ni fortsätter besöka min blogg och tycker den är intressant! :)

TassTass
Plexus

2 kommentarer:

  1. Klart man måste läsa, du verkar ha ett helmysigt liv plexus, kan bara hoppas att jag får en lika trevlig o söt iller hem till mig en dag:) / petra cocoscream på iller i fokus

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Petra! Ja, jag har de helmysigt och jag kan garantera att en mysig iller kommer komma till dig när du väljer att skaffa en! :) Alla är underbara o söta! :) hehe.. :)

    SvaraRadera