måndag 23 januari 2012

Tunga, tunga och mera tunga!

Hej!!

Nu har mamma äntligen visat mig alla bilder hon tagit.. det var JÄTTE många, kring 200-300 st.. :)

Men det är i och för sig inget jämfört med mina 900 besökare!! :) Det är så roligt att folk kikar in på min blogg!! Det få mig att vilja skriva mer och mer.. :) Men jag har inte riktigt tid till det alltid, det tar på krafterna att vara iller, man måste busa så mycket och då blir man så trött. :)

Men nu ska jag iallafall visa vad jag är bäst på! Så fort kameran tas fram så ska TUNGAN ut! Hihi, mamma hinner nästan aldrig få bra bilder på mig utan tunga, inte ens när jag sover!! Här kommer lite bilder!!


Åh, kameran TUNGAN UUT!
Kameeraaan! :)
   
Shit Bakhåll, men jag hann! :)
Trööött men måste ut med tungan! :)
Hann nästan inte! :)



Nu kör hon snabbfoton, bäst att inte dra in den..
Funkade utmärkt! :)
Varför ska hon envisas när jag ska sova.. Jag vinner endå! :)

 Ha de bra o hoppas ni gillade mina tunga bilder! :)

TassTass
Plexus





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar