tisdag 17 januari 2012

Dumma Internet och PAPPERSGODIS!

Hej igen!

Kunde inte skriva något inlägg igår när vårat internet inte fungerade.. :( Det var tråkigt tyckte jag... Men då han jag busa desto mer :D

Aja, nu ska jag berätta om min dag idag! Jag hann inte vara så mycket med mamma imorse som jag brukar för hon for och jobbade.. Men jag har gjort annat bus då istället..
Pappa for ut en sväng när mamma jobbade o då passade jag på att vända upp och ner på lite grejer här hemma, klättrade upp på min lilla bur som jag brukar åka i när jag åker bil, på den stod en trälåda som jag inte brytt mig i så mycket förut.. Men NU! Nu var den intressant, så jag puttade ner den i golvet från buren, vilket BRAAAAAAAK det blev, jag blev nästan rädd.. :) Aja ur den där lådan sprutade det massa godis, sånt godis som mamma och pappa äter, inte mitt godis tyvärr... Så då var de inte lika kul, busade runt med alla pappersgodisar tills pappa kom hem och plockade upp allt, då var de inte lika kul så jag gick och la mig en stund då :)

Sen har jag ätit massor som vanligt idag och Elektra har lekt i sitt rör.. Tamook har klöst på fönstret när Ekorren var där.. Det var lite kul, men jag kan inte se ut genom fönstret? Vet inte varför... Kan inte se Tv heller.. Det är konstigt.. :) Kan inte förstå att pappa tittar på en svart skärm en stor del av dagarna, då finns det ju mycket roligare saker att göra som att riva ut massor.. :)

Nu har iallafall mamma just kommit hem så nu ska jag lägga mig på hennes fötter så hon plockar upp mig och gossar med mig massooooor!! Ville gosa med henne på morgonen men hon flyttade bara på mig när jag la mig i hennes jacka, hon sa bara hastigt att hon älskade mig och jag var söt men hon var tvungen gå så vi får mysa sen.. Och SEN är alltså nu!! :D


Såhär ser jag tydligen ut när jag sover.. :)

Ha det bra!
 
TassTass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar