fredag 13 januari 2012

Tokigt ljus och nya mysplatser!

Hej!

Idag har vi varit ensamna hemma ett tag, jag, Tamook och Elektra, jag har varit i köket och busat runt medans Elektra var i resten av lägenheten.. :) Tamook var överallt :D

När mamma o pappa kom hem hade de med sig en ny bädd, som är jätte stooor, fast de kallar de en lurvig matta, jag hade jätte kul o busade o körde runt med nosen i den, den luktade så annorlunda.. :) De hade även med sig en jätte bra sovplats till oss! :)

Det var de sköna sovplatserna och mysställena.. :) Nu till det konstiga ljuset..
Mamma har jagat runt efter oss i hela lägenheten med något framför ansiktet som avger ett konstigt ljus.. det blinkar och har sig hela tiden.. Jag blir helt tokig när de blinkar o har sig, men de är jätte kul, jag hoppade och gjorde volter på den nya mysplatsen, vardagsrumsmattan vill säga, verkligen jätte stor..
Mamma fick några riktigt bra bilder (från den där konstiga saken framför ansiktet) på mig när hon kom hem efter jobbet.. för de var då hon jagade oss i hela lägenheten!
Alexia har även varit på besök, hon kom när de kom hem efter vi varit ensamna så de var full fart här på Tamook och henne som smög på varandra :)
Nu ska jag sova i min nya mysplats! :)

Våran nya mysplats! 

 Såhär busig blev jag av det blinkande ljuset!

 Här ligger Elektra och Slöar!
Tamook försöker gömma sig bakom gardinerna!

Vi hörs kära illervänner och andra sötnosar!

TassTass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar