söndag 19 januari 2014

Illerbus med nya stora möbler!

Hej på er!

Nu är jag inne här och skriver igen, mamma har inte riktigt hunnit med och hjälpa mig med denna sida nu på ett tag.. men nu ska jag skriva några rader iallafall!

Jag har hunnit vara med i årets djurfoto tävling där jag fick andra plats! Tjoho!!

Det var denna bild som jag o mamma kom 2:a med! :)

Tack alla som tyckte om mig på bilden! :)

Vi har fått nya sånna där stora möbler i köket, i mitt hem.. De är typ gigantiska, en av dem är en stor låda med genomskinliga hål, där står de sånna där som mamma o dike häller vatten i för att dricka.. de glittrar jätte mycket faktiskt! Sen var de ett bord också, och ett par stolar.. Jag förstår inte riktigt vad mamma o dike hållt på med, för de har tagit bordet ut och in flera flera gånger och de verkar ju inte vara någon skillnad på det..

Jag brukar gömma alla mina leksaker under bordet så när mamma ska leka med mig ålar hon alltid fram under bordet som en klumpig säl, medans hon stoppar alla bollar i lådan så när hon inte ser tar jag ut dem och sätter tillbaka dem.. Det slutar med att hon får lyfta alla bollar flera gånger om! Hihihi... :)

Ha de bra!
TassTass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar