fredag 4 april 2014

Länge sen, konster & älgkött!

Alltså nu måste jag sluta leka och lämna lite mer tassavtryck här!

Tänkte visa så duktig jag är på att göra konster! Eller ja, ni får se de på bild!
Mamma tvingar mig ju alltid att göra något innan jag ska få godis eller älgkött, brukar oftast vara sitta fint, ligga och rulla runt.. Sen får man en godis eller kött vilket är godast såklart!,

Jag har börjat lura henne, så jag gör oftast konster så fort hon kommer in i rummet.. lägger mig på rygg och rullar runt, då tycker hon att jag är så söt och ger mig godiset på en gång! Smart va? Då kan jag bestämma själv då jag får godis! :D

Sitta fint! :)

Jag måste ju också berätta att vi fått en ny familjemedlem, jag vet inte vad jag tycker om honom än, har inte fått lära känna honom så mycket eftersom han verkar vara rädd för mig, han bara fräser och springer och gömmer sig på ställen som är på tok för högt upp för mig, men jag har iallafall försökt bita fast han en gång så han skulle stanna.. Det vart inte så lyckat för jag fick ett vitt fluffmoln i munnen och han sprang långt bort.. 

Izor på stolen, Tamook vid stora skåpet och jag som äter!
Tamook har lärt Izor var man kan hoppa upp! Morr... Jag vill också!
Inte lätt att få komma nära bomullstussen!
Aja, någon gång ska jag väl få lära känna honom, han heter Izor! 
Nu ska jag sova lite på min favoritpuff så vi hörs!

TassTass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar