tisdag 4 september 2012

Lala Tisdag! :)

Hejhej!!

Missade att skriva igår, vart så glad då mamma kom hem från jobbet, första dagen sen hon blev sjuk hon börjat jobba nu. :)

Jag har inte hunnit o be mamma ladda in alla bilder på datorn ännu, så ni får vänta ett tag på dem, hon fotade mig o moki lite här om dagen :) 

Skriver ett lite kortare meddelande idag då jag ska mysa i mammas famn en stund :)
 
Har jag sagt att Emelie har flyttat nu? Hon har de iallafall så nu får jag inte slicka på hennes fötter, provade på mammas sist hon kom ut ur regnet med de var inte samma sak så jag gick o la mig i röret istället. :)

Lägger upp en annan liten bild ni kanske inte sett förut!

Jag på bushumör! :)

Checkar läget i röret :)

Laddar superkrafter till o krypa genom röret! :)

Oj! De klia visst bakom örat först! :)
Ha de bra!!

TassTass 
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar