fredag 31 augusti 2012

ALLT jag gjort idag!

Hej hej! :)

Idag har jag hunnit med mycket!! Jag har hjälpt mamma städa, eller ja jag jagade den där blöta saken från lägenheten våran! Gillar inte när den är och glider runt på våran mark.. Så jag jagade in den i en garderob o där stannade den, får se hur länge den är kvar där nu.. Tycker han bara har kommit fram oftare för varje gång nu.. Börjar bli kämpigt o jaga iväg den, och såklart hans kompanjon hinken med bubblor!! :)

Jag lekte lite mer i mitt rör också, de är bland de roligaste jag vet! :) Jag är en racer iller ! Jätte snabb, mamma hinner knappt fota mig! Jag gosade med mamma lite också, satt i knä en stund de är mysigt ibland! :)

Leker i röret! :)

Racer iller! :)

Sitta i knä en stund. :)
Mamma förstår sig inte på hur man ska göra med filtar här hemma hon viker dom alldeles fel, så jag har fått vika om dem då hon gjort som hon tror de ska vara.. Att man ska behöva lära henne allt! :)

Såhär bäddar mamma, så ska de INTE vara! :)
Här har jag hjälpt mamma, så SKA de vara! :)

Sen var vi ut på en liten promenad, eftersom mamma känner sig lite kryare nu som tur är! Vi gick förbi konsum och in en bit bland nå hus och en stor gräsplätt kom fram.. Det var några gubbar som stod o titta på mig från någon balkong så jag sprang upp i mammas famn, sen började jag rusa hemåt! Det gick super fort! :) Sen har jag sovit o sovit o sovit, råkade sova så mycket att nästan missade att morfar kom förbi.

På promenad med mamma! :)

Här sprang jag upp i famnen! :)

Juste, måste ju skvallra lite på Tamook också, jag o han slog vad igårkväll! Om att jag inte trodde att han skulle klara av att hoppa upp till gardinstången, han skulle bevisa de o då klarade han det! Han rev ner en kruka som hängde på gardinstången också.. Då vart inte mamma glad, hon fick börja dammsuga kl. 2 på natten..

Tamooks verk! :)
Nu ska jag sova lite till!

Ha de bra!
TassTass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar