onsdag 22 augusti 2012

Herrar, Kycklinghjärta och super duper rena öron!

Hej hej!!

Idag så har jag mest sovit! På mitt favoritställe, i hallmöbelns lådor. Fast man måste dock kämpa lite för att dra ut dom då mamma alltid stoppar in dom efter jag dragit ut dem.. :D Jag är som herren i hallen, de är mitt område o Tamook är herren på buren.. Tamook har en sovplats på buren o där får inte jag vara för honom men jag brukar tjuv klättra upp endå.. fast den är 1,70 hög så mamma blir alltid rädd att jag ska falla ner så hon plockar alltid ner mig. :)

Idag har jag ätit ett smaskigt torkat kycklinghjärta! Mums så goda de är, de är bra för mina tänder också! De borde alla ni där ute prova, de kanske inte ser så goda ut men allt som inte ser gott ut är ofta gott, som till exempel ett par sockar som någon haft på sig en dag, de smakar mumsigt! Jätte kul när mammas vänner hälsar på, då brukar jag slicka på deras sockar, de är alltid så kul för de blir rädda för mig! De som är så stora är rädd för lilla mig, aja de ser väl att jag är herren! :)

Mamma har kämpat med att rengöra mina öron idag, det var hennes enda göra idag då hon är sjuk så jag o brorsan måste ta hand om henne, vi leker mycket med varandra nu så hon inte behöver leka tafatt med oss! Och Tamook kan ju apport så hon inte behöver springa fram o tillbaka med bollar.. :D 
Mina öron vart jätte rena, jag hade badat lite tidigare i veckan o lekt i en balja med vatten så hade fått lite öronvax som behövdes tas bort! Jag fick massor av beröm trots att jag vred på mig för att de var lite obehagligt, men de vart lite lättare då hon gav mig vetegroddsolja samtidigt! De är smaskens!

Såhär fin som jag var då jag fotades är jag idag!!

Ren o fin är man idag! :)
Ha de Bra!!

TassTass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar