söndag 26 augusti 2012

200 Besökare, Superhjältar och avloppsrensning!

Hej hej!! :)

Nu har jag nått hela 200 besökare på 6 dagar! Vad roligt! 

Igår så gjorde jag inte något speciellt, jag och Tamook busade lite sen sov jag mest. Det är skönt o sova, man drömmer så roliga saker, jag och Tamook var superhjältar en gång! Vi rädda hela världen från myggor och flugor, Tamook var expert på att fånga dem och jag på att spåra dem! De ultimata teamet!

Idag så sover jag mest, men är vaken litegrann o skriver ett inlägg.. Det är roligt att skriva igen. :D 
Jag o Tamook har haft lite roligt nu på morgonen iallafall, vi smet in i de förbjudna rummet, eller så förbjudet är de väl inte men jag brukar inte få vara där iband.. Jag vet inte varför, för jag brukar ju alltid vara snäll o städa i hålet i golvet när jag är där.. Toalett kallas nog rummet som är förbjudet!

Idag sover jag mest, o funderar ut bus! :)

Tamook kan ju som sagt öppna dörrar! Han är expert på de.. Jag önskar jag också kunde men jag är för lätt! Tamook hoppar o hänger i handtaget o jag står beredd att kraffsa upp dörren nedanför, som sagt bästa teamet!
När vi kom in så sprang jag direkt till min favorit syssla, under badkaret o hålet i marken, de är alltid så äckliga saker där.. Jag vill ju bara vara snäll så brukar dra upp de åt mamma så hon slipper de, då ligger de iallafall på golvet. snällt va? Mamma såg inte så kry ut idag hon har mest legat i sängen och inte gjort nå, hon är fortfarande sjuk.. Så jag ångra lite att jag drog fram de där nu.. Skulle ha gjort de sen istället men försent nu!
Undra vad jag o Moki ska göra mer idag.. Jag hoppas ju mamma blir kryare för jag vill gå ut en sväng.. 

Tror vi får ta o leka gömma tennisbollar idag.. Mamma har ju flyttat alla mina bollar som legat bakom soffan så nu är de dags att bära dit dem igen! Kanske ska ta o försöka gömma tvkontrollen också, den har ju så fina knappar att bita tag i o springa iväg med! :)

Nu ska jag börja med mina uppdrag så ni får ha de bra!
Gilla gärna min fansida: http://www.facebook.com/IllerPlexus


Gilla min fansida! http://www.facebook.com/IllerPlexus :)    


 Ha de bra!
TassTass 
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar