torsdag 23 augusti 2012

Städa, WARDANCE och Blixtmaskinen!

Hej på er igen! :)

JAG KAN ALLT! :)

Idag så vaknade jag av att de regnade, i badrummet.. Jag försökte somna om men jag sprang upp och drack lite färskt vatten i skålen som mamma ställt i köket! Sen när mamma duschat ville jag busa men hon hade inte tid för hon skulle städa sa hon, så jag bestämde mig för att hjälpa till!

Mamma städade min sov och lekbur först, så jag hjälpte till o gräva fram alla filtar jag myst i därinne de var 2 stycken, en på övervåningen och en på nedre. De var mycket sandiga så hon var tvungen att dammsuga o torka rent min bur då jag spillt ut massa mat och annat.. Pinsamt att hon ser allt jag drällt..  Men men nästa gång ska jag inte drälla så mycket mat, Eller SAND!! Det är faktiskt Tamook som brukar gräva ur all sand.. Han är boven!

Jag trodde hon bara skulle lägga in nya filtar men ikke! Hon gjorde det jätte fint, nu ser de jätte mysigt ut, fick ett hängrör och en hängmatta eller till och med två, o en sovpåse, samt 2 filtar :D:D jag vart helt överlycklig och dansade WARDANCE. Om ni inte vet var de är så kan ni kolla de på Youtube.. Finns massa där :D Det är vi illrars sätt o visa att vi är busiga o glada!

När jag jagat dammsugaren och vilat en microstund så ville mamma ta ett par bilder på mig, jag ställde såklart upp, hon använde den där blinkande saken igen så efter en stund vart de bara stjärnor framför ögonen så då gick jag och la mig igen, hoppas de blev några bra bilder. Ska lägga upp någon nu!

Åhååå! Le för blixtmaskinen!! :)

Oj så roligt de här var! Vad säger du om de här smilet? :D
 Om ni har frågor om någonting, eller om mig så är de bara lägga en kommentar under inlägget ni undrar över något! Svarar gärna på era frågor så gott jag kan.. Jag måste ju hinna busa också.. så inte för många! :)
Ha de bra så hörs vi imorgon!

TassTass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar