onsdag 29 augusti 2012

Bilder, Utforska och lite Beskrivning!

Hejhej!!

Idag har jag varit busig och lekt i röret! Hinner inte skriva så mycket nu för jag är inte klar med röret ännu!! Men här får ni några bilder!!

Jag i min o Tamooks korg! :)

Jag och Mamma i vintras, brukar hjälpa henne med håret! :)
 
Morfarsfar, Morfarsmor, Morfarsbror och Morfar! :)
 Har ni inte redan utforskat hela min blogg kan ni alltid göra de nu! Jag har nämligen små presentationer på de jag skriver om i min blogg, för att nya läsare ska hänga med, det finns en flik till höger som det står "Ny på bloggen?" Där kan ni klicka in och läsa om alla och se lite bilder på dem! :)

Ni kan gärna klicka in på de andra flikarna : "Portfolio" om ni vill se mina studiobilder, och fliken "Familjen i bilder" Om ni vill se några bilder på oss som bor under samma tak. :) 
 
Vill ni läsa något av mina äldre inlägg klickar ni bara in på BLOGGARKIV som också ligger till höger :)
Under bloggarkiv kan ni hitta mina populäraste inlägg, de som många kommenterat eller liknande :)

Under Populära inlägg hittar ni VIDEOS på oss, som är länkat via YOUTUBE där kan ni klicka in o se videos på oss! :) Ska snart ladda upp nån mer video! :)

Därunder kan ni skriva in något i rutan LETA I DEN HÄR BLOGGEN om det är något speciellt ni kollar efter! :) Och under de kan ni enkelt fylla i mail så följer ni min blogg. :) Men de går förstås o klicka in som vanligt också!

Under det kan ni klicka på DELA antingen på twitter eller facebook om ni vill! :)

O GLÖM inte att mata mina fiskar när ni är inne! Dom gillar mat!! :D

Längst ner till vänster på sidan hittar ni lite länkar till bra hemsidor och bloggar! :) 


Ha de bra, nu ska jag leka i röret!
Springer i röret!!!! :)

TassTass
Plexus



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar