tisdag 28 augusti 2012

Sovning, Godis och Dike! :)

Hejhej!

Här är jag o brorsan, snart i drömparadiset! :)
Jag tror jag kommit in i sömnpalatsets paradis, jag drömmer så roliga saker att jag inte vill sluta sova, mamma har börjat tvångsväcka mig.. :)

eduedyedhdjjjjjjjjjjjjjedvggggggggglbbbbbbbbbbbbbbbbbbe !

Ja.. Precis de förstår ni nog vad som står.. Jag lät mamma gå lös på bokstäverna.. Hehe.. :)

Jag har ätit lite godis idag de var jätte gott, dock så vart jag jätte törstig så jag gick till vattenhålet o skulle dricka, men jag såg inte riktigt om de var vatten där så var tvungen knuffa till de så allt vatten svämmade över, då kunde jag dricka där! :) 

När jag gick o la mig igår var inte någon annan än jag o mamma o moki här, men nu när jag steg upp så var Dike här! Jag blev glad, han busar just nu med Moki så jag är lite sur.. Då ska jag springa och ställa mig i fönstret o lukta på frisk luft i öppningen. :) Kanske mamma är kry nog att gå ut med mig idag! Jag hoppas det!

Mamma kommer vara hemma ännu en vecka, hon är mycket sjuk.. Önskar jag kunde göra henne bra! Ska försöka o stöka ner mycket så hon ser att jag o Tamook är friska iallafall! Så hon slipper vara orolig för oss! :)

Nu ska jag springa till fönstret som jag sa sen ska jag jaga Dike så han leker med mig!!!!!!!

Ha de bra!
TassTass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar