tisdag 21 augusti 2012

Shit PomFRITT Och Detektiv!

Hej Kära Vänner!!

Shit PomFRITT vad länge sen det var!!
Jag blinkar med mina söta ögon och hoppas ni förlåter mig för att jag haft så mycket bus för mig så jag inte hunnit med att skriva något!!

Jag ska nu skärpa till mig (Så gott som de går, vi illrar får ju våra busattacker då o då) :)

Jag har hunnit med en del sen i April då jag fyllde år, dessutom har Mamma, Tamook och Dike Mammas kille fyllt år! Vi tycker om Dike, speciellt och busa med honom! Det är ultra superkul, ibland blir jag så glad att jag råkar bajsa på golvet bredvid lådan... Då tittar han surt på mig.. Men han brukar fuska o ropa på Mamma som han lurar så hon får torka upp efter mig... :) Hihi, tänk om de visste att jag bara gör de för att få se deras miner, oj vad arg de skulle bli då!! *fnissfniss*

Måste väl tillägga att jag inte gör så varje gång vi leker, bara ibland! :) Snart flyttar Emme ut också, hon ska få sig en egen plats att sova i. Det kommer bli tråkigt för jag brukar slicka på hennes fötter då hon duschat, de är smaskens då, jag vet inte men Mammas fötter är inte alls samma sak som hennes! Aja.. Hon kommer väl hit någon gång så jag får lukta i hennes skor iallafall! Hon har alltid varit på fantastiska ställen, Jag skulle kunna bli detektiv! Man kan nog lösa många fall med min nos, det är lite överdrivet med de där glaset på pinnen som folk går omkring med som sägs vara detektiver. En sko säger mer än tusen ord! :)

Nu ska jag försöka hitta en bild som jag ska lägga upp i detta inlägg, sen måste jag försöka skaffa mina läsare tillbaka.. Typiskt att man varit så slasig o inte skrivit!! Aja hoppas de hittar tillbaka!

I'm Back!






Ha de bra!

TassTass
Plexus



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar