torsdag 17 oktober 2013

En bjässe på besök!

Hej!

Vet ni vad, det är en riktigt stor bjässe här! Jag försökte ta mig ut från köket och hälsa och eventuellt jaga iväg honom men jag lyckades bara krafsa på dörren... Hörde hur han fnös och snosade på andra sidan..
Mamma säger att han heter Lupus, det är tydligen min morbror!

Ska lägga upp någon bild på honom så ni för se hur han ser ut!
Han stal en av mina leksaker... hmmm, får man verkligen göra det utan att fråga..

Ska stjäla hans mat eller nått så får vi se vad han säger om det!

Idag har jag tänkt göra lite konster så jag får lite godis av mamma, eller av Dike man vet aldrig.. Så fort någon kommer hit så ska jag sitta fint, ligga och rulla runt.. Eller iallafall ligga vid godisskåpet! :)

 
Min morbror Lupus!

Mums, vetegroddsolja på tassarna!

Ha de bra!
Tass Tass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar