onsdag 9 oktober 2013

Mordisk...

Hejsan!

Jag tycktes höra att mamma satt vid datorn tidigare idag och att hon sa någon till Dike om dessa favoritleksaker.. Jag har slaktat 2-3st av dessa tidigare.. Verkade som om hon ska ge mig 2 till snart!
Vänta du bara lilla gröna, lurviga, skrammel mjukis du kommer inte leva länge då du kommer...

Ja, jag gillar att bita på mina leksaker, men bara leksaker. Förstår inte att många är rädd för mig och tror att jag bits.. Blir faktiskt ledsen då folk tror det, jag är faktiskt snällaste illern som finns har jag bestämt..
Se så snäll jag är! :)
Jag fick nya små tennisbollar häromdagen, ni skulle bara få veta känslan att bita i en sån, de gnisslar o gnekar riktigt mellan tänderna!! :D

Mamma har pratat om att hon ska göra en shamballa-sele åt mig.. Vet ni vad de är?
En sele vet jag men vad är de där shamballa för något?

Nu ska jag dra en kvällsbusning innan jag ska sova! :)

Ha de bra!
Tass Tass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar