lördag 12 oktober 2013

Någonting om sy..

Hejsan!

Jag har hjälpt mamma städa köket idag, hon klippte även mina klor medans jag smaskade i mig vetegroddsolja.. :)

Hörde någonting om sy då hon stoppade ut mina filtar o bäddade rent i min lya.. kanske att jag får någonting.. sist mamma sa någonting om sy fick jag dessa, de var så grymt sköna!!!

Mys!
Nu ska jag mysa i min nystädade bur men måste dela denna bild innan också: 

Namnbricka!
Mamma gjorde denna fina bricka åt mig igår, den sitter inte för tight heller, så jag behöver inte vara rädd att jag stryps! :D
Mamma sa att hon kunde göra fler till andra, då skulle de kosta 50:-/st. +porto vid frakt.

Fråga mig inte vad porto/frakt är för de har jag ingen aning om..

Nu blir de mys!
Tass Tass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar