tisdag 1 januari 2013

1 Januari 2013 :)

Hej på de nya året!

Nu är det ett nytt år med nya avtryck! Mitt nyårslöfte är att busa mycket mera iår och såklart det svåraste som att jag ska försöka göra, ett inlägg på facebook eller bloggen om dagen. Mamma har ju köpt sig en ny dator så nu kan jag ju låna den av henne! Det är första gången jag skriver på den nu..
Den är dock rosa... så den känns lite tjejig men den är ju på tok mycket bättre än den gamla!

Nu efter nyår o jul och allt som varit så ska Tamook komma hem igen! Oj, så jag längtat! Han har varit hos morfar ett bra tag, eftersom morfar skaffade sig en valp, hundvalp!

Hundvalpen heter Mulle och är en jämthund, känns lite konstigt att jag är äldre än min morbror! :)
Jag ska skriva och lägga upp lite mer bilder sen, men har inte så mycket på datorn just nu.. 
Mamma ska hjälpa mig med de då hon kommer hem på fredag kväll! Hon är i Arjeplog hos Dike, de har firat en liten jul o delat ut klappar, sen firade de nyår där! :)


Den tjejiga datorn! :)

Nu ska jag sova och busa lite här hemma, gömma alla tennisbollar för mamma innan hon kommer hem! :)

Ha de bra!

Tasstass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar