måndag 14 januari 2013

Kkkk..kk..kk.k.kkk Hjärtbild!!

Hej hej!

Nu är de måndag sägs det. De betyder att mamma är ledig idag och att hon ska jobba imorgon..
Jag har hjälpt henne att tvätta idag, jag klev på alla kläder som låg på golvet och gjorde tunnlar i dem, jag tyckte det var jätte kul, gömde någon fot också.. eller de dom tar på, på sina fötter.. Tur att vi illrar inte behöver nå sånna saker, förstår inte, de skulle ju bara vara obekvämt!

I helgen så träffade jag några människor.. :) Det var roligt för de ställde inte upp sina skor på hatthyllan som mamma brukar göra så jag inte ska "sova och åla" i dem! :) De fick jag alltså göra i deras skor, det var de roligaste i helgen faktiskt!

Just nu sitter jag o skriver detta inlägg medans Brorsan sitter i fönstret och beter sig mongo.. Han låter såhär: k..kkk.kkk.kkk.kk.k när han ser en fågel.. Vet inte man han är inte riktigt kry.. ;) hehe nejdå jag skojja bara Tamook.. :)

Nu ska jag hjälpa mamma vika tvätten för den är färdig nu så vi får höras!

Madde som jag fick träffa! :)
Hit fick vi inte följa med men hon till vänster är Linnea hon fick jag också träffa igen! :)
Sen mös jag o Moki för oss själva! Hjärtaaaa!


Ha de bra!
Tasstass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar