onsdag 2 januari 2013

Vakten och jag!

Hej!

Jag har fortfarande inte hunnit få in några bra bilder på datorn.. men man kan ju skriva endå!
Linnéa Larsson, hon ska jag busa med idag! Hon har jobbat idag så jag längtar tills hon är här! Hon tar ju som hand om mig till fredag då mamma o Dike kommer hem! :)

Jag ska säga till henne att leta fram alla mina tennisbollar o sätta dem i mitten av tvrummet som Tezz brukar. Då kan jag gömma dem igen! De bästa gömställena är bakom gardinerna och under en pall i tvrummet.. Och såklart under kökssoffan! Där är de flera stycken. 

När mamma kommer hem ska hon ge mig manikyr och pedikyr tycker jag, för då får jag sån där smaskig vetegroddsolja! :) MUUUUUMMMMMS!

Vakten och jag är goda vänner, hon är snäll och jätte bra! Får se om hennes kille Thommas också kommer förbi något, han är en riktig buse, men inte en riktigt riktig buse som jag!

Älskar tennisbollar! :)

Ha de bra!

Tasstass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar