lördag 5 januari 2013

Tamook på väg!

Hej hej!

 NU är de nära! Tamook är snart hemma igen för mor o Dike åkte o hämtade han nu, så jag fick ff! :)

I förrgår då de kom hem så fick de med sig monstret hem... Han väsnades runt efter golvet o svalde massa saker.. Jag försökte bita han några gånger o tillslut så gömde han sig i garderoben. Men då kom golvslickaren fram, det vart blött var han än for o vi jagade varandra lite grann! Det var roligare!

Jag fick gömma alla mina gula bollar sen också för då monstret kom fram samlade mamma ihop alla i en leksaksbädd... :) Det var sysselsättande. Jag la några på dörrmattan, den är ny! Den förra var så ful så de kastade tydligen den, eller ja de gillade inte den kanske... Den började lukta konstigt då de skulle tvätta den kanske därför de köpte en ny!? Jag gillar den nya, den har nå slags piggar som sticker upp så de blir som fotmassage när man går på den!

Nu ska jag busa lite medans ingen är hemma!
 

Ha de bra!

Tasstass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar