lördag 26 januari 2013

Hungrig!

Tjenare på er!
 
Maaaat!

Jag har varit hungrig idag! Jag har ätit massor med mat, sen kom brorsan och skulle äta också.. Jag vill faktiskt vara ifred då jag äter men han vägrade lyssna på mig.. Jag fick allt hamstra massa mat i munnen och bära iväg det under kökssoffan och äta där! Jag brukar ha en egen mat hörna där som ínte mamma vet om!
Dock brukar monstret i garderoben vara och suga i sig min mat där ibland! Morr... han gillar jag inte alls.
 
Igår så träffade jag Linnéa som kom och hälsade på oss, mamma gjorde något med hennes hår.. Det var brunt då hon kom men sen helt plötsligt såg det blodigt ut... och sen vart de som mamma hade förut.. De vart rött.. :) Mystiskt!

Nu ska jag gå till vattenhålet och dricka lite, ni får ha de så bra! :)

Tasstass
Plexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar