tisdag 22 januari 2013

Krångel och Suprelorinchip!

Hej hej!!
 
Jag har haft krångel med min blogg-sida.. Jag kan inte öppna den i rävinternet... Det står bara:
 
 "Sidan dirigeras om felaktigt       
          Firefox har upptäckt att servern dirigerar om förfrågan om den här platsen på ett sätt som omöjliggör ett slutförande.
  Det här problemet kan ibland uppstå om du inaktiverat eller nekat att ta
    emot kakor."
 
Vet inte hur jag ska göra.. Mamma lyckas inte fixa det heller trots att hon klickat massa på datan senaste timmen..


På tal om något helt annat så har jag gått in i brunst vilket mamma inte gillar så hon ska ge mig ett sånt där chip igen.. Ett suprelorin chip som ser till att jag går ur brunst.. Jag fick ett för ett år sedan, då träffade jag en veterinär som stack in det i mig.. Det gjorde SÅÅÅ ONT för nålen är inte liten alls! Jaja, jag är iallafall glad att hon inte kastrerar mig kirurgiskt.. Det gör nog ondare! Och då kommer jag gå ner i vikt.. Jag vill inte bli ett skelett om sommrarna heller! :)

Är de någon som vet hur man gör med det där dataproblemet så får ni gärna lämna ett tassavtryck på detta inlägg så kanske jag kan fixa så jag kan skriva lite mer! :)


Det har blivit lite ändringar här hemma då Dike kom hit, han hjälpte mamma att skruva upp massa saker, då kom bl.a. en rak grej upp på väggen som det står massa bilder på! Bilder på Tamook - Brorsan, Tiger - Morbror, Kodiac - Mammas Bror som jag aldrig hann träffa, Jag - PLEXUS :D , och en bild på Tezz o Dike tillsammans! 
 
Nu ska jag sova en stund för jag är helt slut av allt busande då mamma varit ledig idag! :)

Den här bilden på mig är uppstoppad där jag sa just! :)
 
Märkte just att jag inte heller kan ladda upp nya bilder i vanliga internet explorer heller.. Önskar jag kunde få igång räven.... (Firefox)
 
Ha de bra!
Tasstass
Plexus
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar